Underbart väder ☀️😎 ( )
Hem Om mig Kontakt

Underbart väder ☀️😎

Vilket underbart väder det har varit idag. Man blir så glad och lycklig på samma gång 😁 Jag är ju lite halvgalen i vanliga fall, men när våren är här så blir jag som en kalv som får springa ut på grönbete. Dagen spenderades mest utomhus för min del då jag promenerade runt, runt. Istället för krångla in mig i bilen så tog jag en promenad till Cirkel K när jag skulle köpa cigg. Senare ikväll ska jag gå en promenad på ca 30 minuter har jag bestämt. Måste ha en bra uppmjukning av ryggen innan jag går och lägger mig i sängen. Att ligga och sitta är ju det värsta man kan göra i min situation 😞 Ja ja, tur att vädret har varit såhär perfekt under min sjukskrivning!






  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg