Tisdagen den 28e ( )
Hem Om mig Kontakt

Tisdagen den 28e

Godmorgoooon ✌🏼😁


Idag är både jag och älskling lediga, jag hoppas att vi spenderar dagen tillsammans. S väckte mig vid 09-tiden och vi gick upp. Nästan direkt gjorde jag i ordning mig, dvs plattade håret och sminkade. Jag märkte att han försvann och då kollade jag i sovrummet, där låg han och sov igen 😜 Han är för söt min sambo ❤

Nu sitter jag i köket och dricker apelsinjuice. Jag råkade köpa en ny juice i förrgår, men så hade vi en halv kvar i kylskåpen. Bara att dricka upp allt innan vi flyttar 😉 Vi kan ju inte ha med oss så mycket kylvaror tyvärr. Jag har redan börjat få lite ångest för att flytta till "knarkgården", men vart ska vi annars ta vägen så länge? Mamma föreslog husvagnen, men det har jag inte ens pratat med älskling om. Allt ordnar sig till slut, det är ett som är säkert 😊

Från och med idag håller jag på att trappa ner på morfinet. Jag vill inte bli beroende eller få abstinens igen. Så det bästa jag kan göra är att minska intaget steg för steg. Jag hoppas det går bättre denna gången än sist. Låg ju och skakade i soffan, fick panikångest-attacker, grät och hade ont i hela kroppen. Nej, sånt vill jag slippa!






  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg