Tack för denna stund ❤ ( )
Hem Om mig Kontakt

Tack för denna stund ❤

Jag stod och städade i badrummet när S kom hem från jobbet. Fick en liten spark på rumpan av honom 😉 Vi satte oss i köket och pratade en stund om allt möjligt. Jag ska betala våra räkningar imorgon så vi sorterade fram alla räkningar. S kollade även sin deklaration på nätet. Det är såna här kvällar jag älskar, när vi sitter ner och pratar en stund innan vi lägger oss 😊 Senaste tiden har S kommit hem, slängt av sig kläderna och direkt lagt sig utan att knappt prata med mig. Det känns inte bra för mig 😞 Jag vill ju bli sedd och få bekräftelse, det är ju så viktigt när man bor ihop.

Nu ligger vi båda i sängen, S har redan somnat och snarkar lite lätt. Innan vi la oss gick vi ut och rökte tillsammans. Bara en sån grej betyder så mycket för mig. Mitt hjärta blir så varmt och jag lever flera dagar på detta 😍 Nu ska jag lägga mobilen under kudden och blunda. Godnatt!

  • 2017-03-26
  • kl.00:39:00
  • Kategori: Kärlek





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg