Spa och massage đŸ˜šđŸ‘ŒđŸŒ ( )
Hem Om mig Kontakt

Spa och massage đŸ˜šđŸ‘ŒđŸŒ

Vi kom precis tillbaka till vĂ„ran hytt efter en timmes spa, dvs bubbelbad och bastu. Wozi hade Ă€ven bokat 55 minuter helkroppsmassage med varma stenar Ă„t mig. Helt underbart 😍 Jag var sĂ„ nĂ€ra pĂ„ att somna hela tiden, men gjorde allt för att hĂ„lla mig vaken. Detta behövde jag verkligen efter allt slit pĂ„ bĂ„de jobbet och samhĂ€llstjĂ€nsten. Min rygg har ju varit katastrof denna veckan, men efter massagen kĂ€nns det jĂ€ttebra. KĂ€nner mig som en kokt spaghetti, benen vinglar nĂ€r jag gĂ„r 😁


Nu ska vi duscha och lÀgga oss i vÄra sÀngar. Jag Àr helt slut och vill bara blunda. Imorgon mÄste jag vara for for fight nÀr jag ska upp pÄ hÀstryggen igen. Dobranoc!






  • Kommentera hĂ€r
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg