Söndagen den 26e ( )
Hem Om mig Kontakt

Söndagen den 26e

Dzień dobry!

Har ni sovit gott? Jag har sovit jättebra och hållt om älskling hela natten 😚 Han är alltid så varm och gosig, jag fryser ju på nätterna. Idag hade vi en jättemysig morgon ihop då vi åkte till stan och drack kaffe på Starbucks. De frågade vad jag hette och jag sa klart och tydligt mitt namn. Tydligen hade personalen vax i öronen för de uppfattade inte alls vad jag sa 😳 Efter det gick vi och kollade i affärer en stund, bland annat skoaffärer. Både jag och S behöver nya skor. Jag behöver framför allt ett nytt par till jobbet och ett par vita sneakers att ha på fritiden. Får ta en sväng nästa helg och kika på detta 😊 Vi hann inte kolla runt speciellt länge innan älskling var tvungen att åka till sitt jobb. Skönt att vi har fått lite tid ihop i tre dagar, hoppas definitivt på fler stunder snart ihop med mitt hjärta. Det betyder mycket för mig ❤

Jag har ingenting planerat idag förutom att gå mina korta promenader för att hålla igång ryggen. Det är ju kanonväder, perfekt för att vara utomhus och njuta 😊 Synd att mina vänner som bor i närheten jobbar idag, hade gärna velat hitta på något. Men så är det, man kan inte få allting på en och samma dag 😊

  • 2017-03-26
  • kl.11:00:00
  • Kategori: Kärlek





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg