Shopping med mostern 😊 ( )
Hem Om mig Kontakt

Shopping med mostern 😊

DĂ„ har jag varit och shoppat ihop med min underbara moster. Vi hade sĂ„ mysigt 😊 Det Ă€r kul att vi bor sĂ„pass nĂ€ra varandra, vi kan ju trĂ€ffas betydligt oftare nu. Idag var vi i ett köpcentrum och strosade runt. Jag köpte vĂ€rmeskydd till mitt hĂ„r eftersom jag bĂ„de fönar och plattar det i princip dagligen. Har aldrig tidigare anvĂ€nt en sĂ„dan produkt, sĂ„ det Ă€r ju verkligen pĂ„ tiden att göra det 😉 Vill ju inte förstöra mitt hĂ„r, har ju haft stora problem med bĂ„de slitage och hĂ„ravfall tidigare. SĂ„ nu Ă€r problemet löst för framtiden. Det Ă€r tack vare min snyggaste vĂ€n Hajrije som tipsade mig. Jag köpte Ă€ven lite andra skönhetssaker, sĂ„ som en body lotion frĂ„n Victoria Secret, ett nytt schampoo frĂ„n Gliss och badskum.

PĂ„ vĂ€g hem stannade jag pĂ„ Coop Forum och handlade lite mat. Jag vet att jag var dĂ€r igĂ„r, men eftersom jag inte kan bĂ€ra tungt nu sĂ„ fĂ„r jag Ă„ka flera gĂ„nger. Om ni Ă€r intresserade vad jag köpte sĂ„ kan jag givetvis berĂ€tta, det Ă€r ju ingen direkt hemlighet 😉 Var bland annat kamben (otroligt Ă€ckliga!), bacon, potatissallad, choklad, Coca-Cola och lĂ€ttöl. Nu ska jag lĂ€gga mig i soffan och vila ryggen. Har precis tagit mina smĂ€rtstillande tabletter, det behövdes verkligen efter shoppingrundan!






  • Kommentera hĂ€r
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg