Mysig dag med mitt hjärta ❤ ( )
Hem Om mig Kontakt

Mysig dag med mitt hjärta ❤

Idag har jag haft en heldag ihop med min älskade sambo. Det har varit underbart 😍 Längesen vi var lediga på samma dag och umgicks som förr. Som ni såg i ett tidigare inlägg så var vi på ett café och drack kaffe och cappuccino på förmiddagen. Vi gick runt i lite affärer och älskling köpte en klocka som passade honom jättebra.


Nu ikväll har vi ätit krabba och färska räkor ihop med bröd och aioli. Efter maten la vi oss i ett varmt bad tillsammans. Kan man ha det mysigare eller? Vi får ju passa på nu innan vi flyttar 😉 Hela dagen var perfekt, från morgon till slut. Mitt hjärta tillhör S, så är det bara. Även om jag har tvekat ibland och det har känts som om vi varit rumskompisar istället för ett kärleksfullt par.

  • 2017-03-28
  • kl.22:28:59
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg