Måndagen den 27e ( )
Hem Om mig Kontakt

Måndagen den 27e

Hej på er 😁


Ikväll ska jag ju jobba, tror ni inte att vädret är dåligt eller? 😞 Alltid när jag ska jobba, har ingen tur med detta. Tur att jag inte går eller cyklar runt till brukarna. Det positiva nu är att det är ljust ute betydligt längre och det gör oerhört mycket. Jag är ju ganska mörkrädd och att gå ensam i mörkret på kvällarna är ingenting jag tycker speciellt mycket om. Så nu slipper jag rädslan för mörkret 😉

Vad sysslar jag med just nu då? Jo, jag sitter i köket och dricker kaffe. Försöker vakna till liv. Har sovit bra i natt, men vaknade till av att de håller på att borra i lägenheten som brann 😓 Typiskt att dom måste göra det så tidigt. Jag är glad att vi flyttar härifrån i veckan, dock kommer vi ju ha problem på "knarkgården" också. Liksom ett badrum på 20 personer, helt sinnessjukt!

Har redan varit ute på två korta promenader, ska alldeles strax gå min tredje 😊 Synd bara att det duggregnar och är svinkallt ute. Imorgon är jag ledig från jobbet och då kommer säkert vädret att vara fint igen. Vi hörs!

  • 2017-03-27
  • kl.12:30:21
  • Kategori: Jobb





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg