Lördagen den 25e ( )
Hem Om mig Kontakt

Lördagen den 25e

Godmorgon mina solstrålar ☀️

Jag är uppe tidigt idag igen, har sovit som en prinsessa i natt också 😁 Var dock uppe vid 02-tiden och kollade lite på teven, men somnade om så gott sen. När man sover bra på natten så påverkar det humöret som blir på topp dagen efter. Vad har ni för planer idag då? Jag ska träffa min moster idag, ska bli så mysigt 😊 Vi ska fika och kolla runt i affärer. Läkaren sa ju att jag måste röra på mig för att inte bli stel, så min sjukskrivning innebär ju knappast att ligga still och vila. Eftersom jag måste köra bil dit jag och min moster ska träffas så kommer jag givetvis inte att ta några starka smärtstillande. Så ni behöver inte vara oroliga 😉 Jag får ändå ta det försiktigt när jag kör, varje gupp eller hål i vägen gör fruktansvärt ont i ryggen. Easy drive!

Nu ska jag göra i ordning lite frukost åt mig. Igår köpte jag nytt pålägg som jag ska testa. Det var fläskkött från Tyskland (tyvärr), verkar dock gott och smakfullt. Brukar köpa över disk nu för tiden, det är ju så mycket billigare 😊 Det är brukarna på jobbet som har lärt mig det, superbra! Har jag inte världens bästa sambo som tänker på mig? 😁 Jag hade inga cigg kvar så han lämnade en till mig för klara av morgonen. Det kallas familj ❤

  • 2017-03-25
  • kl.10:00:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg