Kaffe mitt upp i tvätten ( )
Hem Om mig Kontakt

Kaffe mitt upp i tvätten

Sitter just nu och dricker en kopp kaffe i köket. Behöver lite energi åter igen efter mina promenader ☺️ Efter mycket om och men har jag även lyckats få i två maskiner med tvätt i tvättstugan. Var inte det lättaste... Fick fråga en kvinna som gick in i trapphuset där själva tvättstugan är om hon kunde använda sin tagg för att se om det var ledigt, vilket en av de två tvättstugorna var. Så jag slängde in våra kläder och nu blir dom rena 😊 Det stora problemet är att personen som använder den andra tvättstugan har lagt sin tvätt även i de två torktumlarna som finns i den tvättstugan som jag är i. Inte okej! Man kan ju inte bara roffa åt sig som om man är enda personen i världen som ska tvätta 😳 Om personens kläder fortfarande är i torktumlarna när våra kläder är klara så kommer jag kasta ut dom från torktumlarna. Vad är det för jävla ställe vi bor på? Ingen ordning någonstans!

  • 2017-03-26
  • kl.16:03:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg