Jobbat med ryggskott ( )
Hem Om mig Kontakt

Jobbat med ryggskott

Kom nyss hem, har ont i ryggen som in i helvete 😓 Vill egentligen bara lĂ€gga mig i sĂ€ngen under tĂ€cket och grĂ„ta. TyvĂ€rr hjĂ€lper inte det... Jag fĂ„r bita ihop och köra pĂ„. SjĂ€lva jobbet i sig Ă€r inte hĂ„rt eller tungt, men att ta sig i och ur bilen Ă€r ett helvete 😞 Som tur Ă€r jag ledig imorgon och kan vila upp mig. Eller ja, vila blir det ju inte precis. Vi hĂ„ller pĂ„ att packa inför flytten och vi mĂ„ste Ă€ven Ă„ka och handla lite saker imorgon.


Nu ska jag ta en varm dusch och efter det en liten promenad runt gĂ„rden. MĂ„ste Ă€ven Ă€ta en smörgĂ„s, inte Ă€tit nĂ„got sedan i förmiddags. KĂ€nner ju ingen hunger pga de smĂ€rtstillande medicinerna 😞 Snart Ă€r det slut med lĂ€kemedelsbehandlingen och jag börjar istĂ€llet pĂ„ sjukgymnastiken. Ser inte fram emot att gĂ„ dit, mitt vĂ€nstra knĂ€ blev ju totalt förstörd pga sjukgymnastik. Jag fĂ„r ge det en chans i alla fall, kan inte utvĂ€rdera nĂ„got innan jag prövat 😊

Jag vill passa pĂ„ att berĂ€tta att jag har det absolut bĂ€sta jobbet 😁 Det passar mig perfekt! Jag Ă€lskar att jobba pĂ„ egen hand, Ă„ka runt och trĂ€ffa Ă€ldre mĂ€nniskor som Ă€r beroende av hjĂ€lp frĂ„n mig. Man lĂ€r sig nĂ„got nytt varje dag. Även brukarna Ă€r hjĂ€lpsamma, speciellt nu nĂ€r jag har ryggskott. SĂ„ det blir en ge och ta situation 😊 Vill du ha ett roligt, spĂ€nnande och intressant arbete dĂ€r du utvecklas dagligen? Jobba inom hemtjĂ€nsten!






  • Kommentera hĂ€r
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg