Stress och ångest på jobbet 😞 ( )
Hem Om mig Kontakt

Stress och ångest på jobbet 😞

Jag borde inte ens ha gått till jobbet imorse... Ångesten från helvetet besökte mig 😢 Som ni sedan tidigare vet så blir det rörigt i mitt huvud när det blir för mycket runt omkring mig. Jag har ju faktiskt ADHD. Det har varit kaos senaste tiden och idag exploderade mitt huvud. Jag stressade som fan på jobbet, ändå var jag över en timme sen hos varenda brukare. Det är det värsta jag vet att just vara sen 😞 Chefen sa dock till mig att jag får inte stressa, vilket kändes skönt att höra från henne. Jag grät i bilen när jag körde mellan två brukare, tyvärr märkte brukaren att jag hade varit ledsen. Mina skådespelartalanger var inte speciellt bra idag. Ingenting var bra idag på jobbet... Eller jo, en riktigt snygg polack arbetade när jag gick förbi och han började helt plötsligt prata om vädret. Jag stannade en liten stund, pratade med honom och glömde stressen och ångesten för några få minuter 😊


Men även dåliga arbetsdagar har ett slut. Eftersom jag inte har mått så bra på senaste tiden så mötte pappa upp mig utanför kontoret. Han har ju aldrig tidigare sett vart jag arbetar så det var kul att få visa honom 😊 Nu är vi i lägenheten och ska börja städa strax. Det ska bli så jävla underbart skönt att flytta härifrån. Jag har bara negativa minnen från denna lägenhet; branden, inte kunnat tvätta, störiga och otrevliga grannar mm. Tyvärr är ju inte "knarkgården" speciellt mycket bättre, men jag ser fram emot när vi flyttar till min och S nya lägenhet 😁 Hoppas det blir lugn och ro där!

  • 2017-03-31
  • kl.16:00:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg