Godnatt! ( )
Hem Om mig Kontakt

Godnatt!

Ligger i sängen nu och känner hur hela huvudet snurrar. Tog en liten promenad runt huset precis innan jag la mig här 😊 Enligt läkaren och min älskade pappa så ska jag gå kortare promenader då och då. Det är viktigt att röra sig så man inte blir stel. Tyvärr slog medicinen igång precis när jag gick ut och fick hallucinationer. Inte det trevligaste när man är ute i mörkret ensam 😞 Men men... Jag vet ju att det inte är verkligt.

Är superdupertrött eftersom jag inte har sovit i natt. Kommer somna direkt känner jag. Hoppas bara medicinen hjälper under hela natten så jag får en bra och jämn sömn. Det är något jag behöver nu för att orka med smärtan på dagarna. Läkaren vill att jag ska ta två stycken OxyNorm på kvällen så det borde ju räcka gott och väl. Har dock inte tagit två stycken ikväll för mår för illa för det 😕 Godnatt och sov gott!

  • 2017-03-23
  • kl.22:10:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg