Fredagen den 24e ( )
Hem Om mig Kontakt

Fredagen den 24e

Godmorgon!

Har sovit som en stock i natt, eller i alla fall när jag låg still. Så fort jag rörde mig så fick jag ont och vaknade. Som tur var somnade jag om snabbt igen 😊 Idag ska jag inte göra speciellt mycket. Har ett viktigt samtal att ringa, men det går nog fort. Jag måste även ta några korta promenader för hålla igång ryggen. Annars blir det väl att vila så mycket som möjligt...

Nu ska jag gå till bilen och köra i väg till affären. Måste köpa hem lite saker för helgen. Tyvärr kan jag inte handla så mycket eftersom jag inte får bära några tunga påsar. Egentligen orkar jag inte åka till affären nu såhär på morgonen, men eftersom jag äter starka mediciner så måste jag göra det nu innan jag tar tabletterna. Så är livet ibland 😞

  • 2017-03-24
  • kl.10:00:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg