Flytt nĂ€sta vecka 😃 ( )
Hem Om mig Kontakt

Flytt nĂ€sta vecka 😃

Just det, har ju glömt att berĂ€tta... NĂ€sta vecka flyttar vi till ett tillfĂ€lligt boende. Vi bodde ju dĂ€r i höstas och vintras. Den sĂ„ kallade "knarkgĂ„rden". Det var ju dĂ€r jag hade sĂ„n fruktansvĂ€rd Ă„ngest och mina förĂ€ldrar ville inte att vi skulle bo dĂ€r. Dock vill varken jag eller Ă€lskling bo kvar i denna lĂ€genhet vi hyr nu en mĂ„nad till och betala 10 000 kr. Hyran Ă€r ju patetisk för en liten etta utan balkong. Plus att det har brunnit hĂ€r och lukten Ă€r fortfarande kvar 😳 Vi har inte heller fĂ„tt nĂ„gon tagg för tvĂ€ttstugan sedan dom bytte system. En mĂ„nad sedan... Vi kan alltsĂ„ inte tvĂ€tta och Ă€garen till lĂ€genheten bryr sig inte. Ägaren har Ă€ven begĂ€rt att jag ska visa lĂ€genheten för folk som vill hyra efter oss, men jag har ett jobb att sköta vilket Ă€garen tydligen inte förstĂ„r. Sedan har min post hamnat hos Ă€garen och han hade öppnat mina brev, vilket Ă€r olagligt. Nej, det Ă€r ingen trevlig lĂ€genhet eller personer vi har att göra med hĂ€r. SĂ„ blir bra för oss att komma hĂ€rifrĂ„n tills vi fĂ„r vĂ„r egna lĂ€genhet i slutet av april 😊 Vi mĂ„ste ju för helvete kunna tvĂ€tta!






  • Kommentera hĂ€r
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg