En timmes promenad 😁 ( )
Hem Om mig Kontakt

En timmes promenad 😁

Att sitta hemma en lördag Ă€r ju inte det roligaste direkt. Man lĂ€ser pĂ„ Facebook och ser bilder pĂ„ Snapchat att folk festar eller Ă€r ute med sin partner. Alla utom jag... 😞 SĂ„ Ă€r livet ibland! Jag har fĂ„tt gosa ner mig i soffan med massa kuddar och filtar istĂ€llet. Har ju svĂ„rt att sitta still lĂ„nga stunder sĂ„ har ju gĂ„tt upp för att ta en kort promenad ute dĂ„ och dĂ„. Nu ikvĂ€ll gick jag runt pĂ„ gĂ„rden i nĂ€stan en timme 😊 SĂ„ skönt för ryggen! Hade tyvĂ€rr inte dom bĂ€sta skorna, var liksom barfota i foppatofflor. Jag gick ju inte nĂ„gon lĂ€ngre strĂ€cka utan promenerade runt i cirklar typ samtidigt som jag rökte och smsade med vĂ€nner. Älskar den friska luften pĂ„ kvĂ€llen och natten, helt ren. ÄndĂ„ bor vi i en storstad sĂ„ borde ju lukta avgaser dygnet runt. Tack och lov att det inte gör det 😊

Nu ska jag göra i ordning lite te för att varva ner kroppen. Jag Ă€r sĂ„ glad att jag har lĂ€rt mig att dricka det 😊 Har ju avskytt te till och med förra Ă„ret. Allt Ă€r tack vare min bĂ€sta vĂ€n Bartek, vi hade sĂ„ mysiga stunder dĂ„ vi drack te och pratade om allt möjligt. TyvĂ€rr kan vi inte lĂ€ngre ha dessa stunder 😞 Ibland blir inte livet som man tĂ€nkt sig...






  • Kommentera hĂ€r
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg