En mysig fredag 😊 ( )
Hem Om mig Kontakt

En mysig fredag 😊

La mig i sĂ€ngen nu tillsammans med S. Tror han somnade direkt, han Ă€r verkligen trött efter jobbet stackaren 😞 Fick i alla fall tillbringa en stund ihop med honom nu ikvĂ€ll och det gjorde mycket för mig. Vi bor ju ihop och Ă€r pĂ„ sĂ„ vis en familj 😊 Fast vi bĂ„da har fysiskt krĂ€vande jobb och jobbar vĂ€ldigt mycket. Men det lönar ju sig varje mĂ„nad den 26e 😉

Vad har ni gjort ikvĂ€ll dĂ„? Galen festkvĂ€ll eller en lugn filmkvĂ€ll? Om ni festar sĂ„ antar jag att ni Ă€r i full gĂ„ng nu 😁 För min del blev det en lugn kvĂ€ll i soffan framför en tv-serie. Har börjat kolla pĂ„ SOS Gute, handlar om bland annat ambulansen pĂ„ Gotland. Vissa patienter undrar man ju om de ens har nĂ„gon hjĂ€rna. En full kille ligger pĂ„ marken och ambulanspersonalen frĂ„gar vad som har hĂ€nt. Killen svarar att han har ramlat frĂ„n Eiffeltornet 😂 Givetvis har jag nĂ„got gott att smaska pĂ„ samtidigt. Var igĂ„r pĂ„ HemmakvĂ€ll och köpte lite godis sĂ„ jag har i helgen. Dock Ă€r inte aptiten speciellt bra, men fĂ„r ner nĂ„gra bitar dĂ„ och dĂ„ 😊

Varje timme idag gick jag ut för att röka samtidigt som jag tog en kort promenad. Det gör mycket för ryggen, mer Ă€n vad jag trodde innan 😊 FrĂ„n att ha 13 av 10 i smĂ€rtskala sĂ„ har jag 10 av 10 nu. IkvĂ€ll har jag tagit tvĂ„ stycken OxyNorm (morfin) ihop med tvĂ„ stycken Paraflex (muskelavslappnande) plus 1g Alvedon. Det hjĂ€lpte vĂ€ldigt mycket, hoppas att jag kan sova lika bra i natt som jag gjorde igĂ„r 😊 Vi hörs imorgon, dobranoc!






  • Kommentera hĂ€r
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg