Stora framsteg! ( )
Hem Om mig Kontakt

Stora framsteg!

Jag förstår inte hur annorlunda mitt liv ser ut idag. På bara ett år är jag en helt annan person än vad jag var. Jag är mig själv, fast en bättre version 😊 Malina De Luxe! Så stora steg jag har tagit, så många band jag har klippt. Inte konstigt att jag hela tiden var trött förr, jag umgicks ju med folk som tog energi. Idag umgås jag endast med folk som ger energi. I min umgängeskrets idag finns inga missbrukare, alkoholister eller kriminella. Jag umgås endast med personer som har båda fötterna på marken, som är stabila, som vet hur man använder livet på rätt sätt. Det är knappt att jag tror allting är sant, men det är det ju 😊

Det är två personer som har hjälpt mig extra mycket att komma hit där jag är idag. Jag är så himla tacksam, kommer aldrig glömma vad de har gjort för mig 😚 Den första personen som har hjälpt mig är min sambo S. Han har kämpat som bara den för att få mig att inse hur dåliga personer jag hade runt omkring mig. Han fick mig ur sängen på morgonen när jag helst av allt ville glömma allt och alla. När ingen trodde att jag skulle klara av något så trodde han på mig. S har varit hård och bestämd mot mig, i början tyckte jag att han var "elak", men idag är jag så jävla tacksam för hans hjälp. Samtidigt som han var hård och bestämd mot mig så gav han efter ibland och höll om mig när jag var ledsen för att livet tog emot. S hjälp har varit guld värt och är fortfarande ❤

Den andra personen som har hjälpt mig är min underbara vän Hajrije. Hon har alltid funnits där för mig i både svåra och glädjande stunder, dygnet runt. När jag haft problem så har Hajrije alltid kommit med tips och lösningar. Ibland funderade jag på att ta mitt liv, direkt fick hon mig på andra tankar. En bättre vän än Hajrije kan man inte ha 😊 Det är synd att vi bor en bit ifrån varandra, men om det är äkta vänskap så behöver man inte bo nära varandra. Jag vet alltid vart jag har henne och kan ringa henne när som helst. Givetvis kan hon ringa mig dygnet runt också, det handlar ju om att ge och ta. Den kvinnan vet hur man får mig att skratta. Varje gång jag är ledsen och till exempel sitter och gråter så skriver hon något och direkt är tårarna borta och jag skrattar. Min älskade, bästa vän ❤

  • 2017-03-25
  • kl.13:00:00
  • Kategori: Kärlek





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg