Dags att sova... ( )
Hem Om mig Kontakt

Dags att sova...

Sitter i köket och dricker kvällens kopp te för att varva ner både kropp och hjärna. Älskling kom hem för en stund sen och gick i princip direkt och la sig i sängen. Jag förstår honom faktiskt, vi har ju ställt om tiden och alltså sovit en timme mindre i natt. Så är det, jag är i alla fall glad att tiden är omställd för nu är det ljust ute till 21-tiden 😊 Ni som har följt min blogg vet ju att mitt psyke och humör påverkas av årstiderna. Om det är solsken och varmt så mår jag hur bra som helst. Om det däremot är mulet och kyligt så blir jag lite deprimerad. Så funkar jag, vi är alla unika!


Jag ska också snart gå och lägga mig i sängen. Dock är jag inte trött, men känner att jag måste vila kroppen. Fast jag har svårt att ligga ner pga ryggskottet 😞 Vill gärna stå upp och röra mig försiktigt. Den muskelavslappnande medicinen hjälper och jag sover bra på dom också. Två flugor i en smäll liksom 😉 Imorgon ska jag tillbaka till jobbet, även om jag borde vara sjukskriven i alla fall en vecka till. Men jag kan inte sitta hemma, blir så fruktansvärt uttråkad. Sedan stoppar jag i mig onyttigheter också 🙄

Nu ska jag in i badrummet och tvätta av sminket, smörja in ansiktet och borsta tänderna. Har glömt att byta om till min pyjamas, kom på det nu. Brukar alltid ta av mig behån och slänga på mig en sov t-shirt framåt kvällen när jag vet att jag inte ska gå ut mer. Typiskt mig att glömma en sån sak... Time for sleeping, good night everyone! 😘






  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg