Back to hell... ( )
Hem Om mig Kontakt

Back to hell...

Då ligger jag och S i våra sängar här på "knarkgården". Denna gång har vi ett mindre rum, men mycket bättre och framförallt varmare. Dock har jag redan en enorm ångest och känner mig kontrollerad vad jag än gör. Vi hyr ett rum, betalar för det och får då göra vad vi vill. Jag menar att vi får åka i väg med vår egen bil eller ligga och sova på dagen, men tydligen inte. Hyresvärden ringer mig i princip hela tiden och frågar vart jag ska när jag åker i väg med bilen. Jag har ett eget liv och kan själv bestämma över det 😒 Förut satt jag och pratade med pappa i telefon och då kom hyresvärden och klagade på att han både hade ringt och smsat mig. Jag sa åt honom att jag pratar i telefon, vilket jag har all rätt i världen att göra. Han äger ju inte mig eller mitt liv 😳 Det var ju inte ens något viktigt hyresvärden ville ändå. Snälla Gud, låt dessa två-tre veckor gå fort...

  • 2017-03-31
  • kl.23:26:08
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg