Throwback thursday 5/1 ( )
Hem Om mig Kontakt

Throwback thursday 5/1

Då kör vi en tillbakablick från dagen jag gjorde min tredje och senaste tatuering. Fortfarande ångrar jag den inte, jag älskar den. Ja, det gjorde fruktansvärt ont att tatuera på revbenen, men det var det absolut värt. Tatueringen är för er som inte vet ett minne av min bästa vän och "bror" Bartek som gick bort den 15 mars, 2016. Texten som jag skrev på revbenen var hans favoritlåt och sista låten han lyssnade på. Vi hade även denna låt på hans begravning och just när denna spelades ramlade alla pusselbitar på plats för mig. Det är sjukt jobbigt att förlora en sån god vän, det går inte att beskriva med ord 😢 Min tatuering har även hyllats av hiphop-gruppen Gang Albanii som har gjort låten. Jag kommer ta upp detta mer i min självbiografi.

Nu måste jag skynda mig till jobbet, hoppas bilen startar idag igen. Är ju betydligt kallare ute än igår. Jag är glad att vi ska köpa en ny bil snart 😁 Vi hörs kära läsare!

  • 2017-01-05
  • kl.07:11:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg