Torsdagen den 19e ( )
Hem Om mig Kontakt

Torsdagen den 19e

Godmorgon! I natt har jag inte sovit bra alls. Jag kände mig ledsen och inte alls på humör sedan igår kväll. Vaknade flera gånger och kände hur mina ögon sved och värkte. Inga tårar kom, men det var riktigt nära. Jag har sådana här stunder, men jag vet ju nu varför och kan utgå från att det är inget farligt. Förr tog jag Stesolid när jag blev orolig och ångestfylld, men nu tar jag ingenting. Istället sitter jag och skriver med mina underbara vänner och dem hjälper mig i balans igen 😊 Jag gör hela tiden framsteg och det är viktigt för mig. Man kan inte få kontroll över sin ADHD och Borderline på en månad, detta tar flera år... Tyvärr.

Nej, nu måste jag gå upp, försöka se allt positivt och bita ihop. Även om man känner sig trött och deppig så hjälper det inte att ligga kvar i sängen. Jag måste kravla mig ur sängen och försöka få i mig lite mat. Var och handlade lite igår så finns lite att välja på i kylen och frysen 😊 Me like!

  • 2017-01-19
  • kl.10:41:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg