Tisdagen den 3e ( )
Hem Om mig Kontakt

Tisdagen den 3e

Godmorgon! Väntar på att kaffet ska bli klart så jag kan hälla över det i termosen. Faktiskt så var det lätt att komma upp idag. Har sovit så otroligt bra och herregud så mycket jag drömt. Vet att jag låg och sov som en prinsessa, men blev väckt av älskling i natt för jag hade snott hela täcket haha 😉

Idag börjar jag 07:40, men måste åka lite tidigare för råkade få med mig jobbets bilnyckel igår. Eftersom jag har det korta passet idag så kör inte jag bilen utan får ha min egen. Men det går lika bra, min bil är ju uppvärmd när jag börjar då jag kör den hemifrån till jobbet 😉 Vi hörs senare!

  • 2017-01-03
  • kl.07:02:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg