Tisdagen den 31e ( )
Hem Om mig Kontakt

Tisdagen den 31e

Godmorgon mina stjärnor 😁

I natt klarade jag att somna utan att gå upp en enda gång. Så skönt! Har faktiskt sovit ganska bra också. Tar ju alltid emot att gå upp när alarmet ringer 06:30, men jag börjar vänja mig 😊 Idag är det ett vanligt arbetspass som gäller, dvs 07:10-15:05. Klart att schemat är packat, men jag kommer försöka låta bli att stressa.

Har packat ihop allt som ska med till jobbet. Tyvärr hann jag inte laga någon mat igår när jag kom hem, så blir ingen matlåda. Jag får klara mig på varm cappuccino och clementiner. Sitter i köket just nu och äter en smörgås med kebabröra. Det trodde ni inte om mig va?! 😉

  • 2017-01-31
  • kl.07:03:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg