Tisdagen den 24e ( )
Hem Om mig Kontakt

Tisdagen den 24e

Godmorgon! Jag har även i natt inte sovit speciellt bra 😞 Har vänt på mig flera gånger och hållt på. Inte likt mig? I alla fall så kom jag upp utan några problem. Sitter nu i köket och dricker te. Har ringt nästan alla som jag skulle ringa till idag, endast en kvar och det är det jobbigaste. Man vet man måste ringa, men man har ingen aning om hur man ska lägga fram ärendet. Sådant är skitjobbigt!

Måste även göra i ordning något att äta, samtidigt som jag är rädd att magen börjar fungera igen på jobbet 😞 Jag saknar mycket energi på dagarna pga för dåliga kostvanor. Måste bli ändring faktiskt...

  • 2017-01-24
  • kl.10:05:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg