Throwback thursday 19/1 ( )
Hem Om mig Kontakt

Throwback thursday 19/1

Vi kör på en återblick på dagen då jag träffade min nuvarande sambo. Det var den 22 juli, 2016. Jag och några tjejkompisar var hemma hos mig och drack champagne. Vi hade jättemysigt och vädret var på topp så vi kunde sitta på balkongen. Senare på kvällen kom några andra tjejer och de blev lite smått sura för det inte fanns några killar hos mig. Det var ju inte heller det som var meningen?! Vi hade ju tänkt att ha en tjejkväll där vi kunde snacka skit, dricka och bara slappna av. Men så blev det inte... Min kära vän Melissa skrev till flera killar. Dock var dem flesta upptagna eller så var dem alldeles för fula eller så var dem svenska. Melissa gillade inte min dåvarande pojkvän, eller ja, ingen tyckte om honom överhuvudtaget. Jag hade haft mycket problem ihop med honom och försökte att dumpa honom, men jag var rädd. Melissa bad mig att välja ut enligt min smak "snygg kille" på en sida där hon är medlem. Jag blev inte direkt intresserad av någon, så för att inte göra henne besviken så pekade jag bara på en kille som inte såg svensk ut. Någon timme senare satt den killen jag hade pekat på i mitt vardagsrum, dvs min nuvarande sambo.
 
Helt otroligt att en sådan sak kan hända egentligen. Att jag bara pekade på en kille, min tjejkompis bjuder in han på fest och att det senare blir ett seriöst förhållande. Jag kan än idag inte fatta att det är sant. Den ganska blyga killen som satt den 2 juli, 2016 för första gången i mitt vardagsrum blev min sambo och idag bor vi tillsammans i en gemensam lägenhet i en ny stad. Vi äter frukost ihop, vi åker på utflykter ihop och allting annat som ingår i ett samboförhållande. Så jävla underbart ❤
 
  • 2017-01-19
  • kl.13:30:00
  • Kategori: Kärlek





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg