Svarta naglar i mörka tider ( )
Hem Om mig Kontakt

Svarta naglar i mörka tider

Har suttit och målat naglarna nu. Färgen är snygg, men tror inte den håller länge. Märket är Isadora och har ingen direkt erfarenhet av det. Det blir som det blir 😊 Jag trivs ju annars med Depend och vet att den färgen håller länge. Kände bara för testa någon ny färg och svart passar nu när jag inte mår speciellt bra. Sist jag hade svarta naglar var på Barteks begravning... Snart ett år sedan 😢

Ska strax bege mig till affären och köpa en glödlampa. Igår gick lampan i badrummet sönder och vi hade ingen extra hemma. Har egentligen ingen lust att gå utanför lägenheten idag, men ibland måste man 😞

  • 2017-01-28
  • kl.15:06:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg