Söndagen den 29e ( )
Hem Om mig Kontakt

Söndagen den 29e

Godmorgon eller något!

Jag vaknade nu, helt sjukt. Klockan är liksom över 13 och halva dagen har redan gått 😳 Hur tror ni att jag har sovit? Inte speciellt bra som jag hoppades på 😞 Gick och la mig vid 00-tiden, men en timme senare gick jag upp och åt en clementin och rökte. La mig åter igen i sängen vid 02:30-tiden, suck. När kommer detta sluta? Jag kommer inte fungera på dagarna om jag inte kan få en normal sömn. Det kommer även att påverka mitt arbete... Nej, fy fan nu får det vara nog! 😢

Hur som helst så måste jag upp och hoppa från sängen. Det är söndag och min sista lediga dag innan en ny, stressig arbetsvecka. Ser verkligen inte fram emot att börja kl 07:00 imorgon och sluta 21:30, herregud! Jag har värre tider än de som arbetar svart på pizzerior 😞

  • 2017-01-29
  • kl.13:16:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg