Söndagen den 22a ( )
Hem Om mig Kontakt

Söndagen den 22a

Godmorgon! Idag tänkte jag gå upp vid 08:30, samtidigt som älskling. Jag hade bett honom igår innan vi somnade att han skulle väcka mig. Det gjorde han inte... Jag sov tills nu och det är inte bra. Visst att min kropp behöver få vila när jag har ett hektiskt jobb, men samtidigt får jag inte sova bort mina dagar. Nåja, så är det ibland 😉 Jag har ingen matlust idag, det kan jag förstå efter allt ätande igår 🙄 Finns även ingenting i kylskåpet eller frysen, förutom pommes. Jag är absolut inte sugen på det, mår illa när jag tänker på fet mat.

Idag fyller min bitch Melissa 25 år, grattis till henne ❤ Det var ett tag sedan vi pratades vid, får ta och ringa henne nästa vecka. Bara för jag har flyttat och bytt umgängeskrets så betyder det ju inte att vi är ovänner?!

  • 2017-01-22
  • kl.11:07:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg