Someone dreams about me 😉 ( )
Hem Om mig Kontakt

Someone dreams about me 😉

Ska försöka att lĂ„ta mobilen vara och istĂ€llet blunda och försöka sova. Inte det lĂ€ttaste nĂ€r man ligger bredvid en kurd som snarkar 😉 Jag putter pĂ„ honom flera gĂ„nger. Direkt tystnar han, men efter nĂ„gra fĂ„ sekunder börjar han snarka igen. Åhh, sĂ„ störande! FĂ„r vĂ€l stoppa in sĂ„dana proppar i mina öron snart om jag ska kunna sova. Suck, dessa mĂ€n som alltid ska snarka 😞 Jag Ă€r glad att jag börjar sent imorgon, kĂ€nns som att det kommer bli mycket puttande i natt.

Undra om det Ă€r sant angĂ„ende bilden nedan? SĂ„ dĂ„ligt som jag sover sĂ„ lĂ€r det i sĂ„ fall vara mĂ„nga som drömmer om mig 😉 Godnatt!






  • Kommentera hĂ€r
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg