@ Soffan ( )
Hem Om mig Kontakt

@ Soffan

Ligger i soffan och har precis sett klart filmen Yes Man. Har sett den en gång tidigare, dock var det typ år 2008. Den var riktigt rolig faktiskt 😊 Jag rekommenderar den! Nu startade jag en annan film som jag däremot aldrig sett, dvs Mean Girls 2. Jag har ju sett ettan och den tyckte jag var bra. Hoppas även att tvåan är det, dock har jag inga höga förväntningar. Huvudsaken är att jag har någon film att kolla på, vill bara slappna av 😊

Jag har tänt upp massor med värmeljus i hela lägenheten. Så mysig stämning! Var även sugen på popcorn förut med sån ostkrydda. Vi hade båda delarna hemma, men av någon anledning så gjorde jag inte det. Nu är jag dock inte sugen längre, typiskt. Tog precis en clementin och ska få ner den istället 😊

  • 2017-01-29
  • kl.19:32:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg