Snöstorm på jobbet ( )
Hem Om mig Kontakt

Snöstorm på jobbet

När jag arbetade på ett äldreboende med inriktning demens fick jag typ panik att inte kunna gå ut. Nu jobbar jag inom hemtjänsten och är i princip allting utomhus och kör omkring med bilen till brukarna. Jag stortrivs 😃 Det som är enda nackdelen är vädret... Idag var det snöstorm och slask. Hela jag var blöt och kall. Ungefär 10 cm slask låg på marken och där gick jag omkring. Mina skor och strumpor blev genomvåta, bara att lägga vid elementet hemma och hoppas på att de torkar tills imorgon 😊

Annars har det gått riktigt bra idag. Jobbade på två scheman, men fick ihop det riktigt bra. Ibland lyckas man med det bästa 😉 Imorgon jobbar jag kvällspass, så får sovmorgon. Skönt!

  • 2017-01-11
  • kl.16:21:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg