Snö igen, halleluja! ( )
Hem Om mig Kontakt

Snö igen, halleluja!

Jag kom för en stund sedan hem, är riktigt trött och har fått huvudvärk igen. Är det pga att jag äter för dåligt eller börjar jag verkligen bli sjuk? Ska snart duscha, så hoppas huvudvärken ger med sig. Ska även ta något att äta, är faktiskt riktigt hungrig. Har varit nere i förrådet med en del saker som vi inte ska ha uppe i lägenheten. Kändes bra att bli av med det 😊 Bokade även tvättid, datumet och tiden jag ville ha var ledig så helt perfekt. Det är ovant för oss att inte ha egen tvättmaskin, men vi har ju i alla fall diskmaskin och badkar 😉

Imorse när jag gick till jobbet var allting vitt och ljust. Skönt att slippa det mörka och deprimerande vädret utan snö. Hoppas det håller i sig ett tag 😊 Mitt humör påverkas ju mycket av vädret. Dock får det inte bli halt, då får jag svårt i arbetet eftersom vi kör hela tiden. Det jobbigaste är kylan, fryser halvt ihjäl utomhus. Har slarvat bort mina vantar också, typiskt mig 😞 Idag hade jag både mössa och halsduk på mig på jobbet, var ju -8° ute. Brrr, så kallt!

  • 2017-01-05
  • kl.16:33:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg