Snälla, låt mig vara! ( )
Hem Om mig Kontakt

Snälla, låt mig vara!

Hur jävla svårt kan det vara? Låt mig vara och gå vidare i era liv. Jag bryr mig inte om er och vill inte veta av er länge. It's over! Att stalka en människa är olagligt och jag kommer polisanmäla varje gång jag får veta att någon idiot är efter mig. Skit i mig, precis som jag skiter i er. Jag har ett nytt, bra liv och är nöjd såhär. Jag bor tillsammans med min pojkvän och är lycklig. Kanske ni sitter och tror att det kommer bli som förr, men tyvärr inte. Jag kommer aldrig gå tillbaka till de personer som sårat mig, skadat mig och framförallt förstört för mig. Jag var en dålig kvinna tidigare, men inte längre. Därför vill jag inte umgås med dåliga människor nu. Om man följer efter en person såhär som ni håller på med, då är man allvarligt sjuk. Förstå det och sök hjälp. It's over for ever!

  • 2017-01-10
  • kl.13:40:00
  • Kategori: Kärlek





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg