Skärp er, killar 😡 ( )
Hem Om mig Kontakt

Skärp er, killar 😡

Många killar är verkligen svin och tänker med "där nere". Har de haft en dålig barndom och inte fått lära sig hur man behandlar kvinnor? Om man tänker efter så är det mest killar från Mellanöstern och Afrika som är väldigt på när man är ute och festar. Deras självförtroende är på max och de tror att de är bäst och snyggast i världen. Hela deras instagramkonto är bombat med selfies framför spegeln och utan tröja. Patetiskt 😳 När de är i deras hemland och deras mamma är i närheten behandlar de alla kvinnor med respekt och ömhet. Det deras mammor inte vet är att så fort de vänder ryggen åt deras söner så är dom som djur 😞 Så jävla vidrigt! Det borde finnas en lag i Sverige att man aldrig får uttala sig sexuellt mot en kvinna man inte känner. Hur tror ni att vi kvinnor känner när en random kille dyker upp bredvid oss på nattklubben och frågar om vi ska med honom hem senare? Hur fan kan ni ens med att ställa sådana obehagliga frågor?

Om en kvinna skulle hoppa på en kille ute och börja ställa liknande frågor skulle hon direkt bli kallad för "hora". Vi kvinnor vet också hur man behandlar andra med respekt och sexuella förslag är inget man ställer till okända personer. Däremot killar som håller på såhär, de får aldrig några öknamn. Istället blir de populärast i gänget och går stolt fram på vägen med huvudet högt. Är det så det ska vara, verkligen?

Förra lördagen när jag var hos min kompis på polsk fest så dök en arabisk kille upp utanför då vi stod och rökte. Han började småprata med oss alla, men hela tiden var hans ögon på oss tjejer. Det sista han sa var så fruktansvärt vidrigt att jag egentligen ville kasta en glasflaska i huvudet på honom. Död åt alla killar som beter sig som svin!

Araben: Så ni har fest?
Jag: Ja, det har vi.
Araben: Får man joina?
Jag: Nej, endast polacker får vara med.
Araben: Men jag är kåt och har hört att polska brudar suger så bra.
Jacek: Jag kan suga av dig här och nu om du vill...

  • 2017-01-24
  • kl.15:00:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg