Shopping på rasten? JA TACK 😊 ( )
Hem Om mig Kontakt

Shopping på rasten? JA TACK 😊

Mellan mina arbetspass idag så passade jag på att shoppa. Jag behövde ju ett par jeans som jag tidigare berättat. De senaste jeansen jag köpte var på Gina Tricot och de passade mina former perfekt. Tyvärr var just den affären såpass liten att utbudet inte var stort. Givetvis hade de inte min typ av jeans. Jag blev så sjukt besviken 😞 Istället köpte jag en t-shirt som jag tyckte passade min utmärkt med tanke på texten.  Eller hur? 😉

Hann även med att kika inne på H&M en sväng. Där hittade jag två par snygga jeans, så jag provade dom direkt. Dom mörkgrå var jättefina, dock var det skuret precis under rumpan för att man skulle få en "större" look. Absolut ingenting jag vill springa runt i, såg helknas ut 😳 De mörkblå satt betydligt bättre och utan något skuret under rumpan. Så dessa fick jag med mig från affären. Jag är nöjd, även om jag fortfarande behöver ett par mörkare jeans. Men får åka till ett annat köpcenter någon dag och kika 😊

  • 2017-01-30
  • kl.15:06:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg