Såhär dagen efter... ( )
Hem Om mig Kontakt

Såhär dagen efter...

Då var vi inne på år 2017, hoppas på ett mycket bra år. 2016 slutade inte speciellt bra då både min mobil krossades och laddaren gick helt sönder. Ska under dagen försöka fixa en ny mobil och laddare, men kan bli svårt. Gårdagen bjöd på skratt, kärlek och glädje. Jag och älskling åt entrecote, klyftpotatis och gorgonzolasås på kvällen. Sedan kom två av hans vänner och vi umgicks med dom. Vid tolvslaget åkte vi till stan där vi kollade på fyverkeriet och drack mousserande vin. Mysig nyår, dock inte samma drag som föregående år. Men jag är en ny kvinna och livet går vidare 😊

Idag är jag ganska bakis, så ska ligga i soffan och titta på film. Är inte alls sugen på pizza idag, även om det är internationella pizzadagen. Har precis kommit ur duschen och ska starta ännu en maskin disk. Vi hörs!
 
  • 2017-01-01
  • kl.14:31:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg