Så mycket stress... ( )
Hem Om mig Kontakt

Så mycket stress...

Har rast nu på jobbet, körde tillbaka till kontoret och värmde mat jag hade med mig. Känner mig helt slut efter denna veckan 😞 Det är knappt att mina ben bär mig längre. Ryggen värker något fruktansvärt också. Vi har fått så mycket mer att göra, även om det är mindre jobb. Förstår inte detta, det går inte ihop i min hjärna. Alla vet ju att det är stressigt att arbeta inom vården, men detta är på tok för stressigt.

Jag brukar aldrig köra jobbets bil, men ikväll gör jag det. Har pillat på alla knappar så jag får in Spotify. Det bästa är ju när man jobbar och lyssnar på polsk musik 😁❤

  • 2017-01-26
  • kl.17:53:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg