Rökning är inte alls bra 👎🏼 ( )
Hem Om mig Kontakt

Rökning är inte alls bra 👎🏼

I över ett års tid har jag rökt blåa L&M, både de vanliga och Regular Cut. Min älskade pojkvän har hållt sig till röda Winston. Men senaste veckan har han börjat röka röda L&M. Jag tror han vill vara med i min klan, därför han bytt 😉 Så nu kan vi vara tuffa ihop och röka L&M. Haha nej, absolut inte! Min kära sambo är lite känslig och klarade inte av att se bilderna som finns nu på alla Winston-paket. Det är ju bilder på trasiga lungor och liknande för att man ska förstå hur skadligt rökning är. Jag har ju lovat mig själv att sluta röka, eller i alla fall minska på det. Ibland går det bra utan cigaretter, ibland inte. Men om jag kunde sluta med tyngre saker så klarar jag detta lätt 😁

Börja aldrig att röka! Även om man tror det är ångestdämpande så skadar det mer än vad ångest gör. Man blir inte beroende av en cigarett, men om man fortsätter att t ex feströka så hamnar man snart i den onda cirkeln. Jag trodde aldrig att jag skulle bli beroende, men tyvärr blev jag det...

  • 2017-01-24
  • kl.11:13:00
  • Kategori: Kärlek





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg