Roar mig på Viber 😊 ( )
Hem Om mig Kontakt

Roar mig på Viber 😊

Ligger i sängen nu och skriver på Viber med Rafał och Przemek. I brist på något att göra så underhåller de mig 😊 Tur man har sådana vänner som ställer upp när man inte har något att göra. Jag och Rafał skriver om allt möjligt, medan Przemek skickar bilder på sin familj. Så otroligt söta barn hans syster har. Snacka om att jag längtar mer nu tills jag får mina egna barn 😍

För övrigt så försöker jag lära mig appen Viber. Har inte använt den på något år pga en person hackade in sig i min inloggning. Nu har ju appen hunnit uppdaterats ett antal gånger så blir att lära sig på nytt 😁 Bjuder på en gammal bild på mig och Przemek från 2015!

  • 2017-01-22
  • kl.23:29:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg