Psykiatrin klantar sig, IGEN! ( )
Hem Om mig Kontakt

Psykiatrin klantar sig, IGEN!

Jag ringde precis till vuxenpsykiatrin där jag gjorde min utredning för ADHD och Bordeline. Helt ärligt så trodde jag först att det var en patient som svarade i telefon. Hon kändes inte stabil alls 😳 Men i alla fall... Jag frågade varför läkaren inte hade skickat över mig till vuxenpsykiatrin i den staden jag bor i nu. Han lovade mig att skicka alla journaler i början av januari och nu är det slutet. Kvinnan jag pratade med gick direkt och pratade med läkaren. Jag fick inget direkt svar på min fråga varför det inte hade blivit skickat 😳 Är jag förvånad? Nej, inte alls! Läkaren lovade att skicka över alla journaler denna veckan och nu hoppas jag verkligen att han håller vad han lovar. Jag har ju suttit och väntat på att få en tid för att träffa den nya läkaren som ska skriva ut min ADHD-medicin. Ska jag behöva vänta en evighet på att få kunna tänka normalt?

 
  • 2017-01-24
  • kl.14:14:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg