Onsdagen den 25e ( )
Hem Om mig Kontakt

Onsdagen den 25e

Godmorgon! Idag är det en månad tills jag fyller 25 år 😁 Jag längtar inte speciellt mycket till min födelsedag faktiskt om jag ska vara ärlig. Alla tycker ju att det är så himla stort när man blir 25 och anordnar värsta feta kalaset. Nej, det blir inget med det för min del. Jag är glad att jag lever och mår helt okej. Det finns viktigare saker i livet att lägga pengarna på än en stor fest. Till exempel så behöver jag laga min skärm på mobilen så att jag slipper skära mig när jag skriver 😜 Sedan antar jag att just på min födelsedag så jobbar jag. Blir kanske att mina föräldrar kommer till oss och äter något gott istället. Sådant uppskattar jag mer nu för tiden. Märks att jag blivit mognare 😉

Då var det dags att bege sig till kontoret för att hämta nycklar och jobba. Efter gårdagens pass och alldeles för lite sömn så är jag inte speciellt taggad för jobb. Jag vet att dagens schema ser ungefär likadant ut om inte värre. Sedan har vi personalmöte och jag måste få ihop tiden i mitt schema så att jag inte missar det. Jag har ju en del frågor som jag vill ha svar på...

  • 2017-01-25
  • kl.07:00:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg