Nytt liv, nya saker ☺️ ( )
Hem Om mig Kontakt

Nytt liv, nya saker ☺️

Glömde visa upp våra nya ljuslyktor som jag köpte igår också. Är jättenöjd 😁 Jag vill ju inte spara på gamla saker, så det blir att köpa ett nytt hushåll i princip. Man köper lite då och då, inte allt på en gång. Detta gäller även kläder. Fast givetvis slänger jag ju inte mina gamla kläder och köper en helt ny garderob. Det jag menar är att man måste våga förnya sig 😊 Om man vågar ta det stora steget att börja om på nytt, då måste man ju våga i princip allting annat. Jag har vågat prova nya klädstilar, vissa passade mig, andra inte. Om man startar ett nytt liv, då ska allting vara nytt.

Ligger nu i soffan och har tänt upp massa värmeljus. Kollar på en typisk tjejfilm, tyvärr inte speciellt bra, men jag orkar inte byta. Huvudsaken är att jag vilar upp mig. Idag sa vi upp denna lägenhet, vi flyttar förhoppningsvis redan den 1 mars. Det är bara en månad dit, herregud! Dock hoppas jag att detta blir sista gången på  väldigt länge som vi flyttar. Ni ska veta att det både är stressigt och hårt arbete att flytta. Tänk på allt som måste göras; flytta alla saker, städa gamla lägenheten, skriva kontrakt hit och dit, adressändring osv. Allt blir nog lugnt och skönt i slutändan 😊

  • 2017-01-31
  • kl.19:07:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg