Ny laddare, äntligen! 😁 ( )
Hem Om mig Kontakt

Ny laddare, äntligen! 😁

Som ni vet så krossades och böjdes min iPhone 6 på nyårsafton. Har fortfarande inte haft chans att laga den tyvärr 😞 Men jag hittade ju en extra laddare hemma som jag använde tills igår då den också gick sönder. Nu var ju den redan lite trasig, så klart att den slutade fungera. Eftersom jag använder min mobil mycket inom arbetet så var det ju ganska akut att jag kunde ladda min mobil. Blev att springa in direkt efter jobbet idag på Clas Ohlsson och köpa en laddare. Hittade en rosa också, jättesöt 😁 Hoppas denna är av bra kvalité och håller, för vill inte köpa någon ny laddare än på ett tag.

  • 2017-01-06
  • kl.19:08:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg