Nu blir det hem och vila... ( )
Hem Om mig Kontakt

Nu blir det hem och vila...

Sitter på kontoret nu och skrev precis ut mitt diplom för insulin-delegationen. Tjoho, jag klarade den kursen åter igen 😊 Ska stanna på en bensinstation och köpa cigg innan jag åker hem, viktigt vetande haha. Jag längtar efter att få ta en varm dusch och speciellt tvätta håret. Något däremot som är konstigt är att jag är hungrig igen 😳

Hade en bra start på dagen, de flesta brukarna hjälpte till mycket. Det var frost och minusgrader också, tog en jättefin bild som jag delar med mig 😊 Dock efter lunch var det betydligt mer kaos. Egentligen ville jag bara gråta, men det är väl såhär det är ibland inom vården. Man får bita ihop och köra på ändå...

  • 2017-01-31
  • kl.15:01:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg