Nu är det dags att sova... ( )
Hem Om mig Kontakt

Nu är det dags att sova...

God kväll kära läsare!

Nu ligger jag äntligen i sängen bredvid mitt hjärta. Givetvis ligger jag så nära honom som jag kan. Den enda tiden vi umgås är när vi sover. Inte speciellt roligt 😞 Just nu är det såhär, bara att acceptera. Vi båda jobbar alldeles för mycket och när jag är ledig så jobbar han och tvärtom. Ibland känns det som om vi är mer rumskompisar än ett kärleksfullt par. That's not good 😞

Åt en clementin innan vi la oss. Blir alltid hungrig när jag ska sova och det resulterar i att jag går upp och då blir jag helt plötsligt pigg. Hoppas jag kan sova i natt och även få en skön sovmorgon. Jag behöver en bra sömn för att orka gå upp och jobba tidigt på måndag morgon. Fick reda på idag att jag jobbar heldag också, fruktansvärt. Hur kommer min kropp och psyke klara det? 😳

  • 2017-01-28
  • kl.23:53:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg