Snart bär det av till Södertälje! ( )
Hem Om mig Kontakt

Snart bär det av till Södertälje!

Förra sommaren skulle jag och min bästaste och goaste vän Hajrije åka till Södertälje. Dock blev det inte så pga att jag blev tillsammans med S och höll på att flytta till honom det datumet vi tänkte åka. Nu har vi börjat planera för Södertälje-resan åter igen och vi håller alla tummar som finns för att jag och Hajrije ska komma i väg 😁 Vi planerar att åka i mars under en helg. Jag och Hajrije ska bo på hotell och förhoppningsvis bokar vi ett som har en spaavdelning för extra lyx 😉 Min gamla vän Piotr bor ju i Södertälje så han ska få vara vår guide under vårt besök. Givetvis kommer han även att ordna en polsk fest som vi kommer joina.

Det kommer bli en sjukt rolig helg med god mat och massa onyttigheter 😁 Efter allt slit på jobbet så behöver jag en sådan här helg. Jag, Hajrije och Piotr taggar redan som fan. Kan inte dagarna gå fortare?

  • 2017-01-23
  • kl.14:14:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg