När ens sambo stöttar och förstår ❤ ( )
Hem Om mig Kontakt

När ens sambo stöttar och förstår ❤

Jag måste också passa på att tacka min älskade sambo för allt stöd ikväll. Han fick ett sms från mig innan han kom hem där det stod att jag hade haft en dålig dag och önskade att han tog det lugnt med mig. Ni vet när två personer är trötta och har slitit hårt på jobbet så kan lätt jobbiga diskussioner och konflikter uppstå. Men S förstod mig och istället för att han var mycket på mig så fick jag berätta vad som hänt under dagen. Det kändes så skönt att sitta i köket tillsammans med mitt hjärta och berätta i lugn och ro för honom 😊 Mycket släpptes från min hjärna och han förstod mitt mående. Det är inte alla som har en sådan underbar man under sitt tak ❤

  • 2017-01-24
  • kl.23:26:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg