Mitt underbara jobb 😊 ( )
Hem Om mig Kontakt

Mitt underbara jobb 😊

Har jobbat frĂ„n 14:15 till 21:45 ikvĂ€ll. Det var lite stressigt, men sĂ„ Ă€r det ibland. Jag tycker det fungerar riktigt bra pĂ„ jobbet och jag trivs. Andra gĂ„ngen i mitt liv som jag verkligen trivs pĂ„ jobbet. Första gĂ„ngen jag riktigt trivdes var ju hos Wozi med hĂ€starna. Denna mĂ„naden har dock varit lite snurrig pĂ„ jobbet och schemat har Ă€ndrats till och frĂ„n. Förhoppningsvis kommer det bli ordning frĂ„n den 1 februari. Jag byter schema och hamnar pĂ„ 92% i anstĂ€llningsavtalet 😁 Att hjĂ€lpa mĂ€nniskor Ă€r min passion och jag gör det frĂ„n hjĂ€rtat. Det Ă€r klart jag arbetar för att fĂ„ en hĂ„llbar ekonomi ocksĂ„, men allt jobb jag gör Ă€r med hela min sjĂ€l för att brukarna ska fĂ„ en riktigt bra livskvalitĂ© 😊 Det Ă€r sĂ„ det ska vara, men mĂ„nga Ă€r tyvĂ€rr respektlösa mot brukarna och tĂ€nker bara pĂ„ sina pengar de tjĂ€nar.

Jag har inte haft nĂ„gra problem med att komma upp pĂ„ morgonen heller. Det Ă€r inte likt mig, men det Ă€r bara positivt. Jag kĂ€nner glĂ€dje nĂ€r jag Ă„ker till jobbet och Ă€ven hem. Det Ă€r ju sĂ„ det ska vara 😉

  • 2017-01-19
  • kl.22:31:00
  • Kategori: Jobb





  • Kommentera hĂ€r
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg