Måndagen den 30e ( )
Hem Om mig Kontakt

Måndagen den 30e

Halloj!

Jag är inte alls taggad för jobb idag. Känns som om min kropp kommer att kollapsa 😢 Kommer jag ens överleva denna dag? Får försöka trösta mig genom att tänka på vad jag ska göra under rasten. Jag behöver ett par nya jeans så tänkte gå till Gina Tricot och kolla om de har några snygga och som passar mina former. Det lär ju vara det enda som är positivt idag...

Nu måste jag ta på mig jackan och skorna, dags att tuta och köra. Jag har packat ner en låda med mat, en termos med cappuccino och några clementiner. Det kommer bli sjukt viktigt för mig att äta idag, fy fan. Känns som om jag ska på ett oerhört svårt uppdrag haha 😉 Hoppas att Gud är på gott humör och kan hjälpa mig igenom denna dag. Vad tusan har jag gett mig in på? 😳

  • 2017-01-30
  • kl.07:04:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg